Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2012

ΔΙΑΣ σε ανάδρομη τροχιά

-Μπαμπά είδες ειδήσεις τις τελευταίες μέρες;

-Είδα. Λες για τη σύνταξη; Α εμείς δεν καταλάβαμε καμία διαφορά. Ούτε πριν την κρίση μας έφταναν, ούτε τώρα. Βγαίνουν και λένε ότι άλλαξε η ζωή μας. Δεν άλλαξε καθόλου. Καθημερινά μαλώνουμε με τη μάνα σου. Όλα όπως πριν. (Η συνέχεια εδώ).

-Δεν λέω ρε άνθρωπε για τη σύνταξη. Λέω για το δίπλωμα. Οδηγείς ακόμα, έτσι δεν είναι;

-Οδηγώ. Όταν λέμε οδηγώ δεν οδηγώ ακριβώς. Προσποιούμαι ότι οδηγώ. Αλλά ναι οδηγώ.

-Τι θα πει προσποιείσαι;

-Θα πει ότι έτσι που ακρίβυνε η βενζίνη δεν γίνεται να οδηγήσω. Καθόμαστε λοιπόν με τη μάνα σου στον καναπέ δίπλα δίπλα, κάνω εγώ ότι αλλάζω ταχύτητες, χαιρετάει η μάνα σου από την άλλη πλευρά, ότι τάχα είδε κάποιον γνωστό μέσα από το αμάξι και κάνουμε πως πάμε βόλτα. Ούτε σέρβις, ούτε ατυχήματα, ούτε κλήσεις. Βλέπουμε και κάτι παλιές φωτογραφίες που ήμασταν νέοι σε διάφορα μέρη. Σε κάτι ακροθαλασσιές κλπ. Είναι σα να είμαστε εκεί. Στις απότομες στροφές κουνιόμαστε κιόλας, μου κάνει και παρατηρήσεις «Θανάση μην τρέχεις», περνάμε τέλεια σου λέω.

-Τα χάπια σας τα κόψατε;

-Ποια αυτά για τον προστάτη; Δεν τα θέλω. Έχω προστάτη άγιο. Έβαλα και ένα «Μπαμπά μην τρέχεις» στο κομοδίνο και είμαι σαν καινούργιος. Μόνο κάτι αρυθμίες έχω, αλλά παίρνω όλα τα άλλα χάπια.

-Τέλος, δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε. Φέρε τη μάνα στο τηλέφωνο.

-Έλα παιδί μου. Να ντύνεσαι και να τρως.

-Ωχουού. Ξαναφέρε τον πατέρα στο τηλέφωνο.

-Έλα. Πότε θα ‘ρθεις να σε δούμε; Να μας διαβάσεις και ένα χαρτί για ένα νέο χαράτσι που μας έστειλαν. Δεν καταλαβαίνω τι λέει.

-Α μπορεί να είναι το χαράτσι των 7.15. Που ήρθε σε όλους μετά το δελτίο στη νοηματική. Δεν είναι τίποτα. Το άλλο των 9.45 δεν σας ήρθε ακόμα;

-Όχι. Εμείς θέλουμε να μας εξηγήσεις μερικά χαρτιά που ήρθαν πριν το μεσημέρι. Πήγα τις προάλλες να μου τα εξηγήσουν. Χρυσό κορίτσι η υπάλληλος. Αλλά τι τα θες; Ο Θεός μας έδωσε ένα αγόρι.

-Μπαμπά. Έχεις ανανεώσει το δίπλωμα; Στο ρωτάω γιατί είδες τι έπαθε ο Κουλούρης που δεν το ανανέωσε; Είστε σχεδόν συνομήλικοι. Εσύ βλέπεις καλά τα φανάρια; Τα χρώματα; Αυτός πέρασε με κόκκινο.

-Χλωμά τα βλέπω.

-Τι θα πει χλωμά; Ξεχωρίζεις το κόκκινο από το πράσινο;

-Ε πώς; Αλλιώς θα ψηφίζαμε ΚΚΕ. Αν και η τηλεόραση προχτές τον Καραγκούνη τον έδειχνε κόκκινο. Αλλά έκανε θέατρο.

-Πάντως αν σε σταματήσουν οι αστυνομικοί να τους πεις συγνώμη. Έτσι έκανε αυτός.

-Γιατί να μας σταματήσουν οι αστυνομικοί αγόρι μου; Αφού και τα κοινόχρηστα τα πληρώσαμε κανονικά. Και τα λάχανα για τουρσί κανονικά.

-Τρως λάχανο τουρσί;

-Μαζί τα φάγαμε.

-Τι λέμε τώρα; Ποιοι μαζί; Εσύ κι ο Πάγκαλος;

-Εγώ και η μάνα σου. Πριν το τούρκικο στην τηλεόραση.

-Μπαμπά αν σε σταματήσουν οι αστυνομικοί, αν κάνεις καμιά παράβαση, να τους ζητήσεις συγνώμη. Και να βγεις να χαϊδέψεις το κεφάλι του αστυνομικού. Έτσι έκανε ο Κουλούρης. Και να καταγγείλεις τον Χρηστάκη. Ότι είναι αγνώμων.

-Ποιον Χρηστάκη; Τον τραγουδιστή; Ζει ακόμα;

-Τον Παπουτσή ρε πατέρα. Τον ΠΡΟ-ΠΟ.

-Παπουτσής που έχει και Προπό; Έχει μήπως Τζακ Ποτ;

-Ωχουχού. Δώσε τη μάνα.

-Παιδί μου να ντύνεσαι και να τρως καλά.

-Μάνα αν τύχει και σας σταματήσει η ομάδα ΔΙΑΣ να κάνεις ότι είσαι άρρωστη. Να τους πείτε ότι δεν γίνεται να πάει ο μπαμπάς στο τμήμα. Να ζητήσετε να σε πάει πρώτα εσένα σπίτι και μετά να συναντηθούν αυτοί κάπου να τους δώσει τα στοιχεία ο μπαμπάς.

-Άρρωστη; ΔΙΑΣ; Ο μπαμπάς σου παιδί μου είναι Ηρακλής. Δίας είναι καινούργια ομάδα; Εγώ τον μόνο Δία που ξέρω είναι αυτός που λέει η Άση Μπήλιου. Θα τον έχεις ανάδρομο είπε. Να προσέχεις. Να ντύνεσαι και να τρως.

-Μάνα ΔΙΑΣ είναι αστυνομία.

-Από τότε που ο Άδωνις έγινε υπουργός, αλλάξανε όλα τα ονόματα. Τον γιο του τον λέει Περσέα, την αστυνομία Δία. Με τον μπαμπά σου βλέπουμε τις ειδήσεις πια με λεξικό. Όλο ανώμαλα ρήματα. Τα λατινικά πάνε σύννεφο. Δεν είσαι κι εσύ να μας εξηγείς.

-Να ανανεώσει ο μπαμπάς το δίπλωμα. Θα τον γράψουν.

-Ε ένα χαράτσι πάνω, ένα κάτω. Τι πειράζει αγόρι μου; Τα λεφτά δεν φέρνουν την ευτυχία.

-Ναι, αλλά θα τον πάνε μέσα. Και να έχει πάντα μαζί του την ταυτότητα και την άδεια κυκλοφορίας.

-Τα έχει παιδί μου. Μην αγχώνεσαι. Πάντα μαζί του τα έχει. Και την ταυτότητα και το βιβλιάριο ασθενείας και τις συνταγές όλες. Φάρμακα δεν δίνουν αλλά δεν πειράζει. Έχουμε τις συνταγές.

-Και να βγει να πει ότι εν είναι σωστό να τον σταματάνε και να βλέπεις εσύ γιατί θα πάθεις ψυχολογικό πρόβλημα.

-Εγώ παιδί μου ό,τι είχα να πάθω το ‘παθα.

-Και να μην ξεκινήσει απότομα και πατήσει τον αστυνομικό.

-Πού να ξεκινήσει απότομα παιδί μου; Τι είναι ο μπαμπάς σου; Οι Ντιούκς; Δεν τον ξέρεις πώς οδηγεί;

-Γιατί ο Κουλούρης είπε ότι αν ένα αυτοκίνητο ενάμιση τόνου πέσει πάνω στον άνθρωπο δε θα πάθει μόνο διάστρεμμα.

-Δεν έχουμε ενάμιση τόνο παιδί μου. Το φιατάκι δεν είναι ενάμιση τόνο.

-Τέλος πάντων. Καλό είναι να μην βγαίνετε.

-Δεν βγαίνουμε αγόρι μου. Μόνο ανοίγουμε κάθε τρεις ώρες στον ταχυδρόμο για τα χαράτσια. Κι εσύ να μη βγαίνεις. Και να ντύνεσαι.


Αγνώμων ο Χρηστάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εδώ θα αφήνετε σχόλια και... σχολιανά