Παρασκευή 16 Οκτωβρίου 2009

Αγαπητή κυρία Τζένη (μια επιστολή)


Είμαι νέος στα 27 και έχω σχέση με μια που είναι 15-20 χρόνια μεγαλύτερή μου. Μένω στην Κυψέλη σε ένα δυάρι μαζί με τον Ουζουμπούρου, έναν μαύρο από την Νιγηρία που πουλάει σιντί. Μερικές φορές πηγαίνουμε μαζί και τα πουλάμε για να βγάζω κι εγώ κάνα φράγκο. Η κανονική μου δουλειά είναι δάσκαλος του σκι. Με λένε μπόμπαν και είμαι από… από αυτό που λέμε μακεδονία, εσείς λέτε σκόπια, οι άλλοι λένε φύρομ. Έτσι ξεκίνησαν όλα μου τα προβλήματα. (Η συνέχεια εδώ)


Έχω έρθει πολλές φορές στη χώρα σας να μαζέψω ροδάκινα. Καλές εποχές. Από ένα σημείο και μετά οι σχέσεις μας έγιναν κακές. Εγώ άρχισα να δουλεύω σε ένα ξενοδοχείο στη χώρα μου που έρχονται έλληνες και κάνουν σκι. Στο μάβροβο. Εκεί γνώρισα και τη γυναίκα που σας λέω. Είχε έρθει με παρέα για να ξεσκάσει και άφησε πίσω της ό,τι κακό την απασχολούσε και γέλαγε και γλένταγε. Ήμουν ο δάσκαλός της στο σκι και το 2ο βράδυ που είχα πιει και λίγο παραπάνω μου την έπεσε. Μου είπε να έρθω μαζί της στην ελλάδα και να μείνουμε μαζί. Μετακόμισα κι εγώ. Είπα να βρω δουλειά. Ναι, αλλά όταν έλεγα ότι είμαι από τη μακεδονία με ρώταγαν αν είμαι από τα γιαννιτσά. Κι εγώ έλεγα από μάβροβο κι αυτοί ρώταγαν που είναι αυτό. Άμα έλεγα ότι είναι κοντά στα σκόπια, αυτοί νόμιζαν ότι είναι κοντά στη χώρα που τη λένε σκόπια και με ξαναρώταγαν αν είμαι αλβανός. Εγώ έλεγα σκόπια πόλη. Αυτοί έλεγαν σκόπια χώρα. Εγώ έλεγα μακεδονία χώρα, αυτοί έλεγαν μακεδονία περιοχή. Εγώ έλεγα φύρομ, αυτοί ΠΓΔΜ. Μάλωσα έτσι πολλές φορές και έμεινα χωρίς δουλειά.
Τις προάλλες έβλεπα στην τηλεόραση κάποια δικιά σας με μεγάλη ηλικία που πήρε έναν αλβανό 27 χρονών και έκλαιγε αυτή που την άφησε και έλεγε ότι θέλει αυτή να του γράψει 5 σπίτια και ένα τζιπ. Τη λένε ρούλα. Εμένα η δικιά μου κλαίει, αλλά είναι και τσιγκούνα και θέλει να με κρατήσει τζάμπα.
Άσε που θέλει να μου αλλάξει και το όνομα και να με λέει Κύριλλο-Μεθόδιο να μη δίνω λέει στόχο. Κι άλλη διπλή ονομασία δε θα την αντέξω. Ας με πούνε πρώην μπόμπαν της πρώην δημοκρατίας της χώρας που ήθελε να τη λένε μακεδονία. Ή έστω να με να με πούνε βόρειο μπόμπαν. Μετά όμως θα με ρωτάνε ποιος είναι ο νότιος μπόμπαν κι εγώ πάλι δεν θα ξέρω.
Κυρία τζένη μου, θέλω να σε ρωτήσω. Είναι καλύτερα να αλλάξω όνομα και να μείνω με τη γκόμενα μπας και μου δώσει κάνα σπίτι, ή να αλλάξει όνομα η χώρα μου και να πιάσω καλύτερη δουλειά και να φύγω απ’ αυτήν; Και τι ρόλο παίζει αυτός ο νίμιτς; Μήπως να πάρω τον ουζουμπούρου και τα σιντί μας και να πάμε στη Νιγηρία να ανοίξουμε virgin megastore;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εδώ θα αφήνετε σχόλια και... σχολιανά