Κυριακή 25 Οκτωβρίου 2009

Διαλιέχτε....


1) Μπορεί οι μαθητές μας να ξέρουν πολύ καλά να χειρίζονται κάθε είδους κινητό, αλλά να μην ξέρουν την προπαίδεια.
2) Να ξέρουν greeklish, αλλά όχι στοιχειώδη μαθηματικά.
3) Να γράφουν το όνομά τους λάθος στις πανελλαδικές (Στιλυανός, Στελιανός, Stilianos, Στιλιανός...)
(Η συνέχεια εδώ)

4) Μπορεί από πλευράς γνώσεων να έρχονται στο Γυμνάσιο σα να μην πήγαν καθόλου στο Δημοτικό, στο Λύκειο σα να έλειπαν από το Γυμνάσιο, στα ΑΕΙ σα να μην πήγαν καθόλου στο Λύκειο.
5) Μπορεί οι καθηγητές πια να μην ξέρουν ούτε ορθογραφία (οι μαθηματικοί-Φυσικοί κλπ), ούτε να κάνουν διαίρεση οι φιλόλογοι.
6) Μπορεί οι ίδιοι αγράμματοι μαθητές να γίνονται εύκολα αγράμματοι καθηγητές.
7) Μπορεί το κράτος να δίνει πακτωλούς χρημάτων, αλλά πάντα σε λάθος κατεύθυνση και πάντα με το στυλ του μικροπωλητή σε παζάρι ("έλα να πάρεις...!!).
8) Μπορεί οι γονείς να διαμαρτύρονται που το σχολείο δεν λειτουργεί σαν το φροντιστήριο, αλλά μετά να μιλάνε για σφαιρική εκπαίδευση χωρίς εξειδίκευση.
9) Μπορεί οι γονείς να θέλουν να μπαίνουν όοολοι οι μαθητές στα ΑΕΙ, αλλά μετά να διαμαρτύρονται οι ίδιοι που τα παιδιά τους δεν βρίσκουν δουλειά στο αντικείμενο που σπούδασαν.
10) Μπορεί οι υπεύθυνοι σε όλα τα κλιμάκια της εκπαίδευσης να μη δικαιολογούν το μισθό τους και να μην καταλαβαίνει κανείς τι κάνουν στη θέση που τους έβαλαν.
11) Μπορεί οι συνδικαλιστικές οργανώσεις να μην πρότειναν ποτέ τίποτα σε κανέναν "διάλογο" και απλά μετά να καταγγέλλουν τις αποφάσεις που πάρθηκαν ερήμην τους.
12) Μπορεί να απαγορευτούν τα ιδιωτικά πανεπιστήμια, επειδή ακριβώς φοβούνται τη σύγκριση τα δημόσια. Με την ίδια λογική θα έπρεπε να ζητάμε να απαγορευτούν τα ιδιωτικά σχολεία και οι ιδιωτικές κλινικές.
Μπορεί... μπορεί... μπορεί...
ΑΛΛΑ ΕΥΤΥΧΩΣ ΗΡΘΑΝ ΤΑ ΛΑΠΤΟΠ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εδώ θα αφήνετε σχόλια και... σχολιανά