Παρασκευή 1 Ιουλίου 2011

Το ‘βλεπες; Το ‘στησες!!!

Συγκλονισμένη η κοινή γνώμη (που πάντα τη συγκλονίζουν τέτοια θέματα) παρακολουθεί τους διαλόγους μεταξύ των εμπλεκομένων στα σκάνδαλα του ποδοσφαίρου. Ο Μάκης («Μάκαρος»), ο Αχιλλέας, ο Σοφοκλής, ο Αισχύλος και λοιποί (τα ονόματα των οποίων θα έπρεπε να τα ξέρουμε υποτίθεται απέξω και ανακατωτά για να καταλάβουμε και τι γίνεται) μιλούν με τις ώρες στα τηλέφωνα (με το πρόγραμμα «40 free στημένα» λέγοντας ακατάληπτες φράσεις σε μας τους μη ειδήμονες, αλλά αποκαλυπτικές στους γνώστες τύπου Κούγια, Θωμαΐδη και Αυτιά. Ο Αυτιάς είναι γνώστης ΚΑΙ του ποδοσφαιρικού γίγνεσθαι; Πόσο πολυπράγμων! Η συνέχεια εδώ.


Τελευταία μάλιστα ήρθαν στο φως συνομιλίες που αφορούν στοιχήματα όχι ποδοσφαιρικών αγώνων, αλλά πολιτικής. Παραθέτω απομαγνητοφωνημένη μια τέτοια συνομιλία (οι βρισιές έχουν αποσιωπητικά):

-Έλα κοριτσάρα μου. Δώσε μου το μπαμπά σου στο τηλέφωνο.

-Έλα ρε. Δεν είναι η κόρη μου. Εγώ είμαι. Απλά άλλαξε η φωνή μου από τα χημικά. Κλαίω με μαύρο δάκρυ.

-Τι δουλειά είχες εσύ ρε μ… εκεί μέσα;

-Είμαι αγανακτισμένος ρε τρ… με την κυβερνητική πολιτική. Μας έχει ξ… ο π…, ο η…, η π…ρφή. Ο χοντρός.

-Εμ εγώ τα ‘λεγα στο Γιώργο. Μην τον παίρνεις. Δεν είναι έτοιμος ακόμα. Μπορεί να αδυνάτισε, αλλά δεν είναι έτοιμος ακόμα για την πρώτη ομάδα. Και τζάμπα έπαιξα στοίχημα στη Σιγκαπούρη ότι θα έρθει διπλό το ματς.

-Εγώ ρε βρήκα κάτι άκρες και έπαιξα στο Αφρικανικό ότι τα ΜΑΤ δεν θα ρίξουν τέτοια χημικά. Στο Ασιατικό βέβαια η απόδοση ήταν μικρή, αλλά είπα ότι εκεί στο Σουδάν θα έχουν πληροφορίες. Καλοί μ… και αυτοί.

-Ρε κ…..λη αφού έλεγαν ότι τα παλιά χημικά ήταν ληγμένα και θα έριχναν απ αυτά της Λιβύης. Δεν βλέπεις που τα λέει η Κανέλλη στην τηλεόραση; Εγώ το είχα παίξει στο Νοτιοαμερικάνικο στοίχημα ότι η νέα παρτίδα θα έρχονταν τέλος της περασμένης βδομάδας. Και η Μέρκελ εκεί το παιξε.

-Ναι.

-Τι «ναι» ρε παλιο…;

-Όχι.

-Πας καλά μωρή λ…;

-Βλέπω ρε χαμένε την ψηφοφορία για το μεσοπρόθεσμο. Μετράω τα ναι και τα όχι. Το παιξα στο Βορειοαμερικανικό ότι θα ρθει «ναι» με 160. Αλλά τα λαμόγια δηλώνουν και «παρών». Ενώ είχα πάρει τη Ν. και μου είπε ότι θα πει «ναι» και όχι «παρών».

-«Παρούσα» είναι το σωστό βρε κεφάλα αμόρφωτε. Αφού είναι γυναίκα.

-Στο Ασιατικό άλλα λέει. Δίνει απόδοση 1.875 ότι είναι άντρας. Κάτι ξέρουν αυτοί.

-Καλά αυτοί στη Μαλαισία δεν ξέρουν τι τους γίνεται. Εδώ μιλημένος ο ΜΑΤατζής και πάει και τον ρίχνει τον άλλον μέσα στην περιοχή. Και τον ψεκάζει κιόλας. Καραμπινάτη κομπίνα. Κι ο εισαγγελέας κάνει το πέναλτι γαργάρα. Που κανονικά αυτό ήθελε κόκκινη και εκλογές.

-Ρε μόνο αυτό; Ο άλλος που πήγε κι έβαλε το περίπτερο επίτηδες εκεί που θα έπεφτε το βαν πάνω στους κουκουλοφόρους; Και το χα παίξει σίγουρο. Γέμισε ο τόπος ντουμάνι από προφυλακτικά με γεύση φράουλα. Σου λέει ευωδίασε όλη η Βουλή και το Μετρό. Πόλος έλξης έγινε για τους τουρίστες.

-Του πόλου τα εννιάμερα. Πήρα προχτές τον Παπουτσή. Του λέω πρόσεχε γιατί οι άλλοι θα το στήσουν το ματς. Λέει στη δημοκρατία δεν υπάρχουν αδιέξοδα. Του λέω εγώ θα μιλήσω στον επόπτη γραμμών, πιάσε κι εσύ τον τέταρτο μπας και σωθούμε. Μου λέει εγώ είμαι αγανακτισμένος με την κυβερνητική πολιτική. Του λέω αφού εσύ είσαι ο υπουργός ρε μ… Με ποιον είσαι αγανακτισμένος;

-Τα χει λίγο χαμένα μάλλον ε; Τι να περιμένεις απ αυτούς ρε;

-Δεν ξέρω ρε αδερφέ. Μήπως τον κακοποιούσαν μικρό; Μήπως είναι παιδί χωρισμένων γονιών; Μήπως τον βάζει να κάνει κανό ο άλλος;

-Να ξέρεις ότι στο Ινδονησιακό παίζουν με 2.10 ότι θα αποκρατικοποιηθεί η ΔΕΗ. Έβαλα τον Βαγγέλη να βάλει τον Γιώργο να πει του Θόδωρου να κατεβάσει κάνα καντήλι να ματαιωθεί. Αλλά θέλει, λέει, προστασία. Βάλε εσύ κάνα δυο φουσκωτούς.

-Δεν χωράνε ρε τόσοι φουσκωτοί. Ο άλλος πάει με ασανσέρ και το όριο είναι 400 κιλά χωρίς το κόκκαλο.

-Ε στείλε έναν αδύνατο τότε. Εκτός κι αν θες να το παίξουμε στο Ινδοευρωπαϊκό ότι το ασανσέρ θα πάει κάτω. Το παίζουν με 1.10.

-Θα το δω. Να ξέρεις ότι ο μικρός θα παίζει φουνταριστός σήμερα. Ο Κουβέλης πίσω και μπροστά στο σημαιάκι ο Κυριάκος, έξω δεξιά.

-Ο μικρός ρε έχει δοθεί με υποσχετική για του χρόνου. Λες θα τον βάλει αριστερά; Σε ποια συνιστώσα; Εγώ λέω δεν θα τον βάλει καθόλου. Θα τον κάψει στο ζέσταμα έξω αριστερά.

-Αν προηγηθούν τα ΜΑΤ θα τον βάλει. Θα βάλει και τους ξένους που πήρε. Κάτι Πακιστανούς. Αυτούς με τα παράνομα CD.

-Εκκένωσαν το King George και το έπαιξα στο Γιαπωνέζικο με 4.20.

-Εδώ ρε στο Ελληνικό δίνουν ότι θα φυγαδεύσουν τον ίδιο τον King George με 1.10.
Άγαλμα του Αχιλλέα Μπέου έξω από την ΕΠΟ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εδώ θα αφήνετε σχόλια και... σχολιανά